۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۴۲

مسئول نمایندگی ولی فقیه در کردستان:

تحریف خط امام(ره) وتاریخ انقلاب اسلامی از دشمنی دشمنان کشورما است

تحریف خط امام(ره) وتاریخ انقلاب اسلامی از دشمنی دشمنان کشورما است

سنندج- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: تحریف خط امام(ره) و تاریخ انقلاب اسلامی جزو دشمنی دشمنان کشورما است.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی ظهر امروز یکشنبه در جلسه معاونت سازمان‌های قضایی و نظامی ستاد امربه معروف و نهی از منکر در سنندج گفت: در برهه کنونی شناخت دشمن بدون شناخت راهکارها و برنامه ها و تاکتیک های آنها امکان پذیر نیست.

وی عنوان کرد: متاسفانه ما در زمینه دشمن شناسی ضعیف هستیم و باید در این راستا خود را تقویت کنیم تا بتوانیم عکس العمل مطلوبی در مقابل افرادی  که برعلیه ارزش های اسلامی و انقلابی ما برنامه ریزی می کنند، داشته باشیم.

وی اظهارداشت: در سایه حاکمیت دینی کشورما به پیشرفت های ارزشمندی دست پیدا کرده است و بی توجهی به این پیشرفت ها و افتخارات از دشمنی، دشمنان نظام اسلامی ما است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در کردستان ادامه داد: نارسایی ها و مشکلات در هر جامعه ای وجود دارد و نباید اجازه دهیم عده ای اقدام به بزرگ نمایی و سیاه نمایی اوضاع موجود کنند.

حجت الاسلام باباشاهی افزود: تحریف خط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و تاریخ انقلاب اسلامی ایران جزو دشمنی دشمنان کشورمان است.

وی از کم کاری و کم توجهی دولت های مختلف به برنامه های فرهنگی انتقاد کرد و گفت: انتظار می رود دولتمردان با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان به حوزه فرهنگ توجه بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: سال آینده در سپاه بیت المقدس به نام نهضت امربه معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است و در این راستا هم آموزش مربیان از سال جاری آغاز شده است.

مسئول عقیدتی سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان هم در این جلسه گفت: جای بسی تاسف است که کارهای اجتماعی و فرهنگی بجای اینکه در سطح جامعه اجرا شود بیشتر به سمت ادارت و نهادها سوق داده می شود.

حجت الاسلام خلیل عبداللهی بیان کرد: بی شک امربه معروف و نهی از منکر با پوشش نظامی جواب نداده و نخواهد داد و در این راستا تنها با اقدام فرهنگی موثر و تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 3026881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha